piątek, 19 lipca 2013

''Wake up''

Obudziłam się bo ktoś szarpał mnie. A ten ktoś to Justin.
-Wstawaj Księżniczko- wymruczał.
-No już, już ,ale dlaczego ? – zapytałam z jednym okiem otwartym  ,a drugim zamkniętym.
-Już jesteśmy na Bahamach- uśmiechnął się szeroko i pokazał rządek swoich śnieżnobiałych zębów. Wstałam i ruszyłam  w stronę wyjścia. Po wyjściu odebrałam swój bagaż i ruszyłam za Justinem. Chłopak złapał mnie za rękę i prowadził gdzieś. Po chwili zobaczyłam umięśnionego mężczyznę w wieku może po trzydziestce.
-Dzień dobry- odpowiedział – To wy z tego konkursu ?
-Tak to my- powiedzieliśmy równo.
-Macie tu kluczę. Zawiozę was do waszego domku.- Zgodziliśmy się i wsiedliśmy do samochodu. Mężczyzna włożył nasze walizki do bagażnika i odjechaliśmy. Miałam już dość samolotów, samochodów chciałam już być na miejscu. Po upływie 15 minut byliśmy już na miejscu . Był to mały, zadbany domek nad samym morzem. Mężczyzna podał nam walizki i powiedział:
-Powodzenia, mam nadzieje ,że Wam się spodoba.-Powiedział po czym wsiadł do samochodu i odjechał.
Weszłam wraz z Justinem do domku. Pozory mylą. W środku było bardzo dużo miejsca, łazienka, wielka kuchnia, jedna wielka sypialnia i przestronny salon. Zaraz, zaraz jedna sypania i jedno łóżko , jak to . Ja z Justinem w jednym łóżku. O boże dlaczego ! No ,ale jestem chociaż nad morzem.
-Czyli mam spać na  kanapie ? – chłopak zapytał
-Nie musisz, łóżko jest duże ,pomieścimy się.
-To dobrze – puścił mi oczko i wyszedł na plażę. Ja postanowiłam zostać i wypakować się. Zajęłam prawie wszystkie szafki ,ale zostawiłam jedną szafeczkę Justinowi. Postanowiłam coś zjeść. Wzięłam chipsy i usiadłam przed telewizorem ,akurat leciał film pt:. ‘’Tylko mnie kochaj’’. Uwielbiam go, jest taki romantyczny. Po paru minutach Justin wrócił i przysiadł się obok mnie…

-------------------------------------
Króciutki wiem wiem, nie mam pomysłów. Zaczynam dodawać rozdziały co 2 dzień. Kocham was...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon

http://3.bp.blogspot.com/-HwGAOmnv1Ds/UVc338iklCI/AAAAAAAAB2o/kcIPrEos22c/s1600/banner+2.png

Obserwatorzy