wtorek, 16 lipca 2013

''You have a new sms''



Nagle mój telefon zaczął wibrować zobaczyłam  i zobaczyłam wiadomość od nieznajomego numeru
Od nieznajomy :
Mam nadzieję ,że ci się uda jechać na Bahamy. Lubię cię i dzięki ,że na mnie wjechałaś haha
Od razu wiedziałam kto to jest .. Skąd on mam mój numer nie rozumiem. No ale nic odpisałam.
Do nieznajomy :
Justin nie strasz mnie już myślałam ,że jakiś psychol piszę ;)
Od nieznajomy :
Nie bój się ochronie cię jak coś hah
Do nieznajomy :
Daj już spokój..
Tak jak chciałam nikt już nie napisał. Poszłam do łazienki. Napełniłam wannę letnią wodą i weszłam. Yhym super relax. Umyłam włosy i wyszłam z wanny. Owinęłam się ręcznikiem i poszłam po ubrania ,wzięłam bieliznę i piżamę. Nagle kogoś zobaczyłam na łóżku .Justin leżał na nim i bacznie się mi przyglądał.
-Jak tu wszedłeś? – zapytałam zaskoczona
- Przez okno było otwarte ,więc wszedłem- z uśmiechem odpowiedział.
- A skąd wiesz gdzie mieszkam ? – znów zapytałam
-Ma się swoje źródła – uśmiechnął się i włączył telewizor. Przyglądałam się mu.
-Możesz zrobić zdjęcie zostanie na dłużej ,a i wyglądasz ślicznie w tym ręczniku. -Zobaczyłam ,że jestem  ubrana tylko w ręcznik.
-Zboczuch- Krzyknęłam i ruszyłam do łazienki ubrać się. Szybko ubrałam się w piżamę i wyszłam z łazienki. Justin dalej leżał i oglądał telewizor.
-Serio Ari ,piżamka w kotki ? – zaczął się śmiać
-Tak nie widać, lubię koty ! –krzyknęłam.
-Ariana wszystko w porządku ?-krzyknęłam moja mama.
Cholera zapomniałam ,że jeszcze nie poszła do pracy a ja krzyczę tu.
-W porządku mamo !! – wykrzyczałam.
-Oj Ariana, Ariana kłamiesz –uśmiechnął się chłopak
-Zamknij się –powiedziałam cichym tonem i rzuciłam w niego poduszką.
-Ari ja idę do pracy, zamknij drzwi – usłyszałam głos mojej mamy która właśnie wychodziła. Pobiegłam dałam jej buzi i zamknęłam drzwi na klucz. O ja cię zapomniałam o Justinie. Pobiegłam szybko ,ale nikogo już  nie było. Zauważyłam tylko otwarte okno i liścik na poduszce.
Wyglądasz prześlicznie <3


Zarumieniłam się sama do siebie. Zamknęłam okno. I wślizgnęłam się pod pościel. Od razu zasnęłam. 


----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Krótki bo jedna z dziewczyn mnie poprosiła. Pisałam szybko i przepraszam za błędy. Kocham was..Twitter iAsk.fm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon

http://3.bp.blogspot.com/-HwGAOmnv1Ds/UVc338iklCI/AAAAAAAAB2o/kcIPrEos22c/s1600/banner+2.png

Obserwatorzy